2009-05-19

Nr. 19. Menas gyvenimui

Keistenybės prasidėjo prieš dvi savaites. Vieną popietę kaip dažnai nutinka sugalvojau išgerti capuchino su drauge vienoj kavinėj kur ne pirmą kartą lankausi. Vietoj meniu paėmiau kažkokį žurnalą. Angliškai. Ryškiai turistams. Perverčiu. Paskutinis lapas. Netikiu savo akimis!!!!!!!!!! Mėnesio renginių apžvalga!!!!!!!!!!! Gyvenu Cochabamboj jau keturis menesius, pirmus du mėnesius desperatiškai ieškojau kokio nors laikraščio, žurnalo, afišos – ko nors, kur būtų surašyta mėnesio skirtingų vietų renginiai. Visos mano paieškos baigėsi nesėkmingai, ir vienintelė išeitis – apie renginius teirautis renginių vietose arba stebėti kartais mieste pasirodančias afišas. Tokiu būdu daug nesužinosi, bet ką daryt kai geresnio būdo nėra. Tiksliau nežinojau kad yra. Na gerai, užteks apie tą patį, jau atsibodo skaityti, bet aš tik noriu parodyti, kad man tikrai labai reikėjo tokios renginių apžvalgos.

Tarp įvairių renginių, patraukė mano dėmesį – Dance studio jazz. Apsidžiaugiau. Galvoju – valioooooo!!!! Galėsiu pažiūrėti/paklausyti kažko daugiau nei folkloras, kuris nors ir labai gražus ir įdomus, kartais norisi pakeisti… Einu pirkti bilietų. Nuotraukos manęs nežavi, pasirodo čia šokių mokyklos pavadinimas ir nelabai aš rasiu ten džiazo. Reklama sako – šokis pagal Queen ir Mozart muziką. Na tiek to, kas bus tas, bet bent jau muzika man patiks :)

Keistenybės tęsiasi – nuo pirmų scenų man baisiai patiko ir pradėjo kažkas kirbėti galvoj, kur aš tai mačiau, kodėl man tai girdėta. Užmetu akį į programėlę – ogi choreografas – Maurice Bejart! Čia tas pats šokio spektaklis kurį mačiau Siemens arenoje Vilniuje lapkričio mėnesį!!! Ne pokštas, o teisybė. Tie patys kostiumai, šokis, muzika. Gražu žiūrėt :)

Kviečiu ir jus, kas nematė, pažiūrėt:

ŽIŪRĖTI ČIA

Aišku spektaklis truko trumpiau (apie valandą) ir šokėjų buvo mažiau (16), bet įspūdį vis tiek paliko.

Tiek žinių.

Komentarų nėra: