2009-03-10

12. Komunikacija

Jau kelis kartus manes klausė, koks mano adresas. Taigi patvirtinu – tas patas, nepasikeitęs, todėl, kad tai mano darbo adresas, saugiausias kur gali ateiti laiškai.

Milisenta Miseviciute
Arzobispado Av. Heroínas O-152
Casilla postal: 129 (vicaria pastoral, C. Piscoya)
Cochabamba
Bolivia


Bet ką aš galiu pasakyti. Kad negavau man siųstų 2 laiškų iš Lietuvos, nors vienas siuntinys atėjo saugiai (įdomumo dėlei – registruotas siuntinys keliauja 3 savaites). Išvada, adresas teisingas, paštas veikia, bet kur dingo tie du laiškai – mistika. O gal buvo ir daugiau, tik nežinojau, kad man siuntė. Bet kokiu atveju - negavau nei vieno.
O paštas Bolivija - Lietuva irgi veikia kažkaip keistai. Siunčiau du laiškus į Klaipėdą ir vieną į kaimą. Tikslą pasiekė tik du: vienas į Klaipėda ir į kaimą. Bet kur dingo antrasis laiškas į Klaipėdą - mistika kvadratu...

Tai va.

Dar, kadangi negavau vieno iš man siųstų laiškų, kur buvo CD su LT spelingu, tai todėl mano rašliavonėse yra tiek klaidų. Bet aš kaip svarstyklės pasvėriau
– ar geriau šiokia tokia informacija su klaidom (nes rašau greitai ir ne visada turiu laiko patikrinti klaidas)
– ar geriau palaukti kol turėsiu laiko, kad atidžiai viską ištaisyčiau ir tada būtų dvigubai rečiau ir trumpesnės rašliavos.
Nežinau ar teisingai, bet nusprendžiau pasirinkti pirmąjį variantą. Atsiprašau tų, kuriuos nervina klaidos ir ačiū tiems, kurie vis tiek skaito ;)

Bučkis ir ate

Komentarų nėra: