2009-03-20

Nr. 13. Vaizdų terapija...

.
.
.
/ NUOTRAUKOS ČIA / PHOTOS HERE / FOTOS AQUI /
.
.
.

Be jokių didelių komentarų trumpai supažindinu su tuo, kas yra nuotraukose. Gero žiūrėjimo ;)

Sekmadienio popietė.... Ne, aš nepradėjau domėtis futbolu... bet tik mėgavausi popiete grynam ore be dulkių ant žolės, klausiausi paukščių čiulbėjimo vietoj šunų lojimo, vaikščiojau basa po žolę, o ne po molį ir t.t.

Cirkas! Aišku ne Rusijos tigrai/liūtai/arkliai/ar bet kokie kiti gyvynūnai, ir ne Kinijos akrobatai, skraidantys žmogeliukai ir įspūdingos kaukės, bet vertas dėmesio įvykis ;)
Mano rajone, skurdžių kvartale – vietinės reikšmės cirkas. Jei atidžiai įsižiūrėsite, tai matosi – arena labai mažytė, sėdynės – kaip vištų laktos sutvirtintos virve. Lankai ant juosmens apvynioti izoliacija, visos virvės surištos penkiais mazgais…… Cirko artistai – viena šeima – nuo mažytės mergytės, akrobatės paauglės, klounai jaunuoliai…. Super renginys. Krūva vaikų, žaidimai, pokštai, pasirodymai kiekvieną vakarą. Vis kitokie. Trukmė – 2 su puse val..

Vaizdas į kalnus pro mano kambario langą. Ankstyvas rytas..

Sekmadienio rytas ant žolės. Basomis kojomis. Fotosesija su dviem nuostabiomis lamomis.

Sekmadieniais aplinkiniuoe kaimuose vyksta įvairios šventės: persikų, triušių, grybų ir t.t. Praėjusį sekmadienį buvau ambrosia šventėje. Ka tai reikškia???? Ogi tau duoda ką tik pamelžtos karvės pieną. Ne šiaip sau, bet su cinamonu, kokosu, cukrumi ir tupučiu vietinės trauktinės. Aš kaip negerenčioji galvojau, kad nepatiks, negersiu ir važiuoju dėl kompanijos. Reikėjo keltis 6 val. ryto!!! Siaubas. Bet atsikeliau, vargais negalais tokią valandą pavyko išsikrapstyti iš mano rajono ir pasiekėm tą kaimą. Ir tada nuotraukose matosi: į dubenėlį įdeda cukraus, kokoso drožlių, cinamomo, šlakelį trauktinės. Duoda tau dubenėlį ir tada eini prie karvės, kur tau iškat į dubenėlį “įmelžia” karvės pieno. Jei nori, gali ir pats pabandyti melžti karvę. Aš šį kartą nebandžiau, užtenka nesėkmingų bandymų vaikystėje vasaromis kaime :)

Mano rajone gyvena dailininkas. Gražiai tapo. Super! Kitąkart kai vėl bus proga apsilankyt jo namuose, būtinai ką nors įsigysiu ir kokiu nors būdu rasiu vietos lagamine parsivežt į Lietuvą. Jo paveiksluose persipina Bolivijos kultūra, istorija, tradicijos, politinės problemos ir kiti pan. dalykai.

Meksikiečių muzkos koncertas – mariachi (tariasi – mariači), su šokiais iš Bolivijos, Tarija regiono. Šokis – chacarera (tariasi – čakarera). Ilgi sijonai, šoka poromis, panašu į Ispanijos šokius. Skiriasi nuo kitų Bolivijos šokių. Galbūt pavyks lankyti pamokas ir išmokti ;) Informuosiu.

Mojason (tariasi – mochason) po langais – karnavalinis laikotarpis. Per karnavala buvo 4 laisvos dienos. Viena jų – laistytmasis vandeniu visur, visus, su visais. Aš šį įvykį saugiai stebėjau pro savo balkoną ir fiksavau eigą. Pati nedalyvavau. Nepatinka jaustis šlapiai… Fuij. Bet mano rajono vaikams baisiai patiko ;) tas pats vyko ir turguj. Nuo namų stogų laistė vandenį kibirais ant galvų…. Per klaidą teko atsidurti tą dieną turguj… Uij, net priešui nelinkėčiau. Vos vos pavyko sveiką kailį išnešti. Šlapia tik iki pusės buvau…

Tikiuosi patiko.

Komentarų nėra: